SERVICES – customer service & care
wij zijn er voor jou
communicatie is de sleutel
customer service & care
voor de lange termijn
De Customer Service & Care medewerkers van Rheavendors begrijpen het belang van verschillen in technische compatibiliteit, bedrijfsvoering en culturele gewoontes van onze internationale klanten. Problemen met installatie, storingen, hardware en software updates, upgrades en maatwerk worden behandeld door medewerkers die tijdig en juist geïnformeerde feedback geven. Zo kunnen zelfs de meest specifieke en complexe technische uitdagingen efficiënt worden opgelost. We doen het tenslotte samen!
Communicatie is voor ons KEY, daarom reageren wij altijd direct per telefoon, fax, email of nog mooier, via onze optionele tm-on remote assistance software. Via deze software kunnen bijvoorbeeld onze monteurs op afstand toegang krijgen tot jouw machines, maar uitsluitend als jij dat wil en hiervoor ook toestemming geeft. Neem contact met ons op als je meer wil weten over de uitgebreide features van deze TM-ON telemetrie oplossing.
Om eventuele problemen te voorkomen zijn onze Customer Service & Care medewerkers al beschikbaar voor klanten tijdens de pre-sale fase. Door de betrokkenheid en kennis van de specifieke wensen van de klant kunnen zij de machines optimaal configureren. Natuurlijk altijd in samenspraak met de klant. Rheavendors stelt luisteren zeer hoog in het vaandel. Wij begrijpen dat hoe meer we weten van onze klant, des te beter wij hen kunnen helpen met het effectief en efficiënt runnen van hun geautomatiseerde retail en koffievoorzieningen. Ervaar de expertise van onze goed opgeleide medewerkers zelf als dealer van Rheavendors. Ook investeren wij veel tijd in het opleiden van monteurs en technici die “in het veld” werkzaam zijn, niet alleen eenmalig maar bij elke introductie van nieuwe hard/software nodigen wij hen uit voor opfris en/of herhaaltrainingen.